Nagy Marina, szövegíró
Nagy Marina szövegíró vagyok, évek óta foglalkozom különböző szövegek írásával. Több, mint kétmillió karakternyi szöveget írtam az elmúlt egy évben, a korábbiakról nem készítettem felmérést, mert hobbinak indult.
A növekvő számú megkeresés során időközben rám találtak Confucius örökérvényű gondolatai:
„Válassz olyan foglalkozást, amit szeretsz, és soha többé nem kell dolgoznod”
Szeretem az új nézőpontokat a klasszikus megoldásokkal ötvözni, intenzív érzelmeket kiváltani az írásaimmal. Maximalista vagyok, egy témát „széltében, hosszában” látok, (így lettem vörös diplomás), és ezzel a hozzáállással segítek a hozzám fordulóknak.
Fontos, hogy mindig kettőn áll a vásár. Írtam magamról és rólad is. Ha érdekel az utóbbi, „katt ide”.
Én (rólam)
Miért jó neked, ha tapasztalt szövegíró írja a szövegeidet?
Kire bíznád, hogy írjon egy blogcikket egy utazás élményéről: aki sokat utazott vagy aki otthon ülő típus? Úgy gondolom, egyetértünk abban, hogy megtapasztalt élményekről tudunk igazán szenvedélyesen, érzelmeket kiváltó módon írni. Első szakmámban (ahol alapvető a másokra való ráhangolódás) óvónőként és óvodavezetőként is dolgoztam, így mindkét oldalon tapasztalatokat, élményeket szereztem. Vezetőként részt vettem az óvoda épületének megtervezésében, az országban egyedülálló megoldások létrehozásában és az építési folyamat megfigyelésében, a szakemberek közti kapcsolattartásban.
Rendezvényszervezőként új kihívások érkeztek és sok különböző embert ismertem meg a közmunkástól a híres politikusokig. Egy sikeres pályázat megírását követően projektvezető lettem, ahol egy évig tartó projekt keretében 12 különböző életkorú és mentalitású ember munkáját irányíthattam. Közben otthon hobbiból kecskesajtot készítettem, amiből egy sajtműhely lett az egyre növekvő igények kielégítésére. Itt az egészséges életmódot kedvelő, környezettudatos emberek gondolkodásmódját ismerhettem meg. Egy költözést követően hátrányos helyzetű gyermekek közt dolgoztam óvónőként és felnőttoktatásban vettem részt, ahol egy más gondolkodásmód, érzelemvilág megfigyelője lehettem.
Sokat gondolkodtam rajta miért jöttek mindig újabb munkalehetőségek az életemben, (még soha nem kerestem munkát, mindig a munkalehetőségek találtak rám) mire rájöttem, hogy mindezeket a tapasztalatokat egyetlen helyen tudom „hasznosítani”, az írás során. Az írás az egyetlen, amit soha nem érzek munkának, megszűnik a tér és az idő, mostani divatos kifejezéssel „flow”, de nem szeretem ezt a szót, mert sablonos és unalmas lett.
A pozitív visszajelzések közben pedig tudatosult bennem, hogy mennyire inspirál, éltet az, hogy egy nemrég induló webáruház pár hét alatt 450 feliratkozót vonzott azzal az általam írt első rövid tanulmánnyal, amit készítettem. Ekkor értettem meg a Confucius szavai mögött rejlő érzést. Ha inkább vizuális típus vagy, akkor itt egy kis összefoglaló képekben a tapasztalataim egy részéről, melyek inspirálnak írás közben és életet, érzéseket adnak a betűknek:
A következő sorok olvasása közben kérlek figyelj magadra:
Melyik fizikai boltba mész be szívesebben: ahol figyelnek rád, segítőkészek, választ kapsz a kérdéseidre, ha szükséged van rá, vagy csak elveszed az árut és fizetsz a pénztárnál? Az emberek a legtöbb esetben elvesznek a rengeteg áru közt és nem figyelnek a saját vágyaikra, érzéseikre. Leveszik a szokásos bort a polcról egy családi ünnephez. Az érzés ott van benne, hogy szívesen kipróbálna mást is, de a szokásaink rabjai vagyunk. Mi történne, ha odamenne hozzá az árufeltöltő és feltenne egy egyszerű kérdést: biztos benne, hogy erre a borra vágyik? Először is meglepődne, mert nem számított a kérdésre. Majd elgondolkodna a válaszon.
Ha az árufeltöltő elég ügyes, megkérdezi milyen alkalomra viszi, ez már előhoz egy érzést (mindig ez a legfontosabb, hiszen az ember agyból vagy szívből dönt, többnyire az utóbbi győz, még ha nincs is ennek tudatában). Ha érdeke fűződik ahhoz (mert például jutalékot kap), hogy egy bizonyos bort adjon el, akkor ráérez a vásárló és a termék közti kapcsolódás lehetőségeire. Ebből kiválasztja a legjobbat és már a vevő kosarában is van a bor.
Rábeszélte, manipulálta? Nem.
Kihozta belőle azokat az igényeket, amelyekről maga sem tudott.
Eredmény: mindenki jól jár. Hosszú távú eredmény: nagy eséllyel újra ugyanazt a bort választja. Lábnyomunk a világban: a feleség értékeli a férj új ötletét, kíváncsi az új bor ízére, ami színt visz a megszokott ünnepekbe. A boldog férj örömmel meséli el barátainak és máris szereztünk újabb érdeklődőket, akikből vásárlók lehetnek.
Ne aggódj, a stressz csökkenti a teljesítményt!
Bízd rám a szövegírás egy részét vagy egészét és állj a vizsgabizottság, közönség elé kipihenten és magabiztosan, foglalkozz a vállalkozásod fejlesztésével, töltsd a szabadidődet családoddal, barátaiddal, sportolással vagy amivel szeretnéd, amíg a webáruházad, weboldalad általam írt szövegei dolgoznak helyetted.
Élj az ingyenes 20 perces konzultáció lehetőségével, előre egyeztetett időpontban és előzd meg versenytársaidat:
Nézd meg ügyfeleim véleményét „itt”.